GRUMALLONS

Quines novetats hi trobarem al programa de festes de Sant Roc i Sant Bartomeu?
Carmen Corraliza, regidora de Festes.

En el programa de fetes hi ha poques novetats, respecte a a l'any passat. Per Sant Roc hem programat una diada esportiva organitzada per "Mou-te amb Capdepera Activa" i el Consell de Mallorca (dia 8 a la plaça dels Pins) i recuperem una activitat al moll, el Cinema a la Fresca (dissabte dia 13 a les 21 hores) amb la pel·lícula "l'extraordinari viatge de TS Spivet).
A Capdepera el micro-teatre anirà a càrrec d'Es Mussol, amb obres de varis directors d'aquí. La festa blanca canviarà de format i en lloc d'actuar un grup hi hauran dos DJ i començarà una mica més tard.
També provarem amb el "tardeo gabellí" , una festa amb DJ locals que començarà a les cinc de la tarda i acabarà a les 12 de la nit.
Hem modificat el format del Sopar a la Fresca, no hi haurà espectacle amb concert o humoristes, hi haurà música ambiental dels anys 70, 80 i 90.
El correfoc de Sa Solera Gabellina canviarà d'itinerari i el final serà a la Plaça de l’Orient. Fa anys que ho demanen i provarem com va. Així anem canviant l’itinerari i el final a distintes places del poble.

Vull comentar que els focs artificials canviaran d’ubicació i se faran a la pista d’Es Cavaller. Hem intentat que es facin com cada any del castell però els tècnics no ho deixen fer, per tant hem de provar a un altre lloc. L’opció més vàlida és Es Cavallet i provarem com va. Val dir que dijous 25, després d’acabar el concert la banda de Música, s’obriran les portes del Castell per poder veure els focs des de la murada.

També voli aprofitar per comunicar que en algunes activitats hem hagut de fer petites modificacions per abaratir les despeses, enguany el pressupost de festes ha baixat i ens hem d’adaptar al que tenim. Hem intentat, la Comissió de festes i jo mateixa, fer les millors festes possibles amb el pressupost que tenim.

Com a regidora de festes vull expressar públicament el meu agraïment als al·lots i al·lotes que participen a la Comissió de  Festes, per la seva dedicació i implicació. En els darrers anys hem passat de ser 9  o 10 membres a més de 30, amb moltes ganes i il·lusió. Per poc que poden, hi ha molts que fan feina i no poden ser per tot,  participen i col·laboren en l’organització de les activitats. Aprofito per a convidar a la gent a venir a la Comissió, comencem a reunir-nos just acabada la Rua i, insistesc, està oberta a tothom.

Per acabar vull donar les gràcies als pregoners de Capdepera i Cala Rajada, per acceptar la convidada que se’ls fa des de l’Ajuntament.