Imprimeix
Categoria: Plaça del sitjar
Vist: 2929
Publicà a les 22h del dilluns al seu mur de facebook aquest comunicat:
La cronologia dels fets el desmenteix i el deixa com un mentider:
  • Diumenge, 28 de juliol 17:26 Alejandra Coco publica al mur de Cap Vermell la capturade pantalla del mòbil de la conversa de Toni Cardona amb el regidor de medi ambient. Li demanam si ho podem publicar i ens diu que evidentment, per això ho havia penjat al mur de facebook de Cap Vermell en obert.
  • Diumenge, 28 de juliol 18:30 publicam l’article "NO ÉS NEGOCIABLE". Amenaces velades del regidor de medi ambien
Alejandra Coco publica al mur d’altres persones i de MÉS PER CAPDEPERA la mateixa imatge i els mateixos comentaris.
  • Diumenge, 28 de juliol 21:07 publicam Quico Martínez respon a les seves "amenaces" a Toni Cardona. Reproduim el missatge que una hora abans el regidor havia publicatal seu mur. En cap moment s’adreça a Cap Vermell. Cau la teoria conspiranòica de Quico Martínez que diu que no tenim interès de saber totes les versions. 
  • Dilluns, 29 de juliol 15:21 publicam l’article anterior al facebook
  • Dilluns, 29 de juliol 15:46 Alejandra Coco publica al comentari de la notícia de facebook de Cap Vermell els seus aclariments:
Viendo el alcance de las reacciones a la difusión del whatsap del Regidor de Medio Ambiente quiero aclarar que mi intención al hacerlo público era unicamente criticar una sobrereacción del mismo ante unas críticas, no a su labor en particular sino a la del Ayuntamiento, de la situación deficiente de los contenedores y de la limpieza del Municipo, y que llevo muchos años denunciando.
Quisiera aclarar que considero totalmente desproporcionados los comentarios que he oido de pedir su dimision, instar la acción de la fiscalia y no se si el linchamiento en la plaza pública.
Considero al regidor una persona honesta y cabal, que quizá todavía tenga algo que aprender en su incipiente carrera política, como sin duda hará"

  • Dilluns, 29 de juliol 16:56 Quico Martínez publica al nostre facebook com a resposta al missatge d’Alejandra Coco:
"Alejandra Coco quiero agradecerte públicamente tus palabras porque a nivel personal sabes que me importan mucho, como ya he dicho en infinidad de ocasiones hoy tanto tú como Toni sois amigos míos y es lo que más me ha fastidiado de toda esta situación, GRACIAS COCO!!!

  • Dilluns, 29 de juliol 22:00 Quico Martínez publica al seu facebook el comentari de portada: 
“Como veo que Cap vermell (donde por cierto se a hecho esta publicación) no tiene el más mínimo interés en hacerse eco de la publicación de Alejandra coco yo la podré para que la veáis, y desde aquí (también lo he hecho en su publicación original y por privado) quiero agradecer públicamente a Toni Cardona y sobretodo a su mujer Coco por estas palabras que significan mucho para mi en lo personal, como ya dije son mis amigos y lo seguirán siendo, GRACIAS A LOS DOS!!! Como veo que Cap vermell (donde por cierto se a hecho esta publicación) no tiene el más mínimo interés en hacerse eco de la publicación de Alejandra coco yo la podré para que la veáis, y desde aquí (también lo he hecho en su publicación original y por privado) quiero agradecer públicamente a Toni Cardona y sobretodo a su mujer Coco por estas palabras que significan mucho para mi en lo personal, como ya dije son mis amigos y lo seguirán siendo, GRACIAS A LOS DOS!!!”



 Conclusió: Queda demostrat que el regidor QUICO MARTÍNEZ menteix i a més ho fa a la manera més barroera. Cap Vermell publicà a les 17:56 el comunicat de Coco i ell ens acusa d'ignorar-ho a les 22h. Per tant, independentent de la valoració dels fets, queda demostrat que no és una persona de fiar.

 Esperam la rectificació i les disculpes del regidor a l'espera de fer una valoració de tot plegat. Tot i que queda comprovat que s'agafa primer a un mentider que a un coix i que en aquests casos el més fàcil és "matar el missatger".